מאמרים
אין ספק שתקופת הקורונה היא תקופה מאתגרת, מבלבלת, מורכבת, אבל היו בה גם כמה נקודות חיוביות. התחברתי להורדת המתח (אם ניטרלנו את הלחץ הכלכלי, את הפחד מהידבקות, את הבלבול השלטוני…) שליווה את חיינו. היה משהו מרגיע בלא לרוץ אחרי: עבודה, מפגשים עם חברים, סידורים, קניות. אהבתי את ההתכנסות פנימה. את הזמן שהתפנה לריצות, ללימודים, לקריאה, למשפחה, לסדרות שכל כך רציתי לראות. 
המלצות
יואל עבר אצלי סדנה בפברואר 2021. מעבירה לכאן את עיקרי ההתכתבות שלנו מאז: פברואר 21: היי ערב טוב. היה חשוב לי לשתף… חזרתי לא מזמן מריצה ועשיתי כמובן שחרור מפרקים. משך הריצה היה כ 18 דקות , לעומת כ 16 בעבר ומספר הצעדים כ 2900 לעומת כ 2600. הסתדרתי ממש טוב עם המטרונום, למרות שהוא עבר מצד לצד מידי פעם. עם התנוחה נראה לי שהיה ממש בסדר
צפו: Chi Running על קצה המזלג
על מיכל ארצי
אם אני רצה ריצות ארוכות, כל אחד יכול! נולדתי בתל אביב בשנת 1966, אני נשואה ואם לשלושה. אמנם בצעירותי עסקתי בספורט: תחרויות שחייה, התעמלות קרקע ומכשירים, יוגה, הליכה ואף זכיתי באליפות ישראל ברכיבה על סוסים במשך שלוש שנים ברציפות. אבל, בגיל 38, עם "דורבן" ברגל ועם עבודה כקונדיטורית, שהביאה עמה שעות רבות של עמידה ממושכת על הרגליים (וגם לא מעט קלוריות מיותרות), ה