מאמרים
אין ספק שתקופת הקורונה היא תקופה מאתגרת, מבלבלת, מורכבת, אבל היו בה גם כמה נקודות חיוביות. התחברתי להורדת המתח (אם ניטרלנו את הלחץ הכלכלי, את הפחד מהידבקות, את הבלבול השלטוני…) שליווה את חיינו. היה משהו מרגיע בלא לרוץ אחרי: עבודה, מפגשים עם חברים, סידורים, קניות. אהבתי את ההתכנסות פנימה. את הזמן שהתפנה לריצות, ללימודים, לקריאה, למשפחה, לסדרות שכל כך רציתי לראות. 
המלצות
אימון הריצה האולטימטיבי, בתור טייס קרב וקברניט אל על לשעבר, התמדתי בריצות במשך כארבעה עשורים. בגיל 63 התחילו כאבי גב שלא אפשרו לי המשך ריצות ובהמלצת פיזיותרפיסט הפסקתי לחלוטין לרוץ ועברתי לרכיבת שטח באופניים. לפני כשנתיים פגשתי במיכל והיא המליצה לי לנסות לחזור לריצה בשיטת ה  Chi Runing . לאחר לימוד השיטה אני רץ כיום להנאתי בגיל 75 , 8 ק"מ פעמיים שלוש בשבוע ללא פציעות או כאבים. ממליץ בחום לכל מי שהריצה בדמו וגם לאלו שחוששים לנסות ,כ
צפו: Chi Running על קצה המזלג
על מיכל ארצי
אם אני רצה ריצות ארוכות, כל אחד יכול! נולדתי בתל אביב בשנת 1966, אני נשואה ואם לשלושה. אמנם בצעירותי עסקתי בספורט: תחרויות שחייה, התעמלות קרקע ומכשירים, יוגה, הליכה ואף זכיתי באליפות ישראל ברכיבה על סוסים במשך שלוש שנים ברציפות. אבל, בגיל 38, עם "דורבן" ברגל ועם עבודה כקונדיטורית, שהביאה עמה שעות רבות של עמידה ממושכת על הרגליים (וגם לא מעט קלוריות מיותרות), ה