מאמרים
תמיד לקראת חגים ומועדים אני עושה סדרים. בעיקר פנימיים. אני ממשיכה לחפש ולדייק את השקט הפנימי שעוזר לי בריצות הארוכות. מה שמעניין פה, הוא שהריצה היא זו שמדייקת לי את השקט הפנימי. מעגליות החיים. ריצה מודעת וקשובה היא אחד הכלים בהם ניתן להשתמש כדי למצוא את השקט בריצה. אחת הטכניקות המרכזיות בה אנחנו נעזרים בתרגול Chi Running היא ״סריקת גוף״. השילוב בין קשיבות לגוף לבין סריק
המלצות
מכירים את זה שאתם אומרים לעצמכם ״טוב נו, מה כבר יכול להיות ההבדל…״?אז זהו, שיש. הבדל גדול. כבר זמן רב שאני שוקלת להגיע לסדנא של מיכל ולשמחתי, זה קרה.מעבר לעובדה שמיכל מאד מקצועית, חיה את השיטה ומסבירה אותה היטב, כשעברנו לתרגול - הורגש שינוי מיידי, זה היה מדהים. מצד אחד, לא קל להתחיל לתקן טעויות בריצה וליישם עקרונות חדשים אך באותה נשימה - השיטה כל כך קלה, כי היא נכונה וטבעית לגוף. זה עובד מצויין!אז תודה שהתעקשת
צפו: Chi Running על קצה המזלג
על מיכל ארצי
אם אני רצה ריצות ארוכות, כל אחד יכול! נולדתי בתל אביב בשנת 1966, אני נשואה ואם לשלושה. אמנם בצעירותי עסקתי בספורט: תחרויות שחייה, התעמלות קרקע ומכשירים, יוגה, הליכה ואף זכיתי באליפות ישראל ברכיבה על סוסים במשך שלוש שנים ברציפות. אבל, בגיל 38, עם "דורבן" ברגל ועם עבודה כקונדיטורית, שהביאה עמה שעות רבות של עמידה ממושכת על הרגליים (וגם לא מעט קלוריות מיותרות), ה