להזמנת הסדנה נא ליצור קשר דרך הטופס או בטלפון, 052-2226224

ריצה בימי קורונה וחזרה לשגרה

אין ספק שתקופת הקורונה היא תקופה מאתגרת, מבלבלת, מורכבת, אבל היו בה גם כמה נקודות חיוביות.

התחברתי להורדת המתח (אם ניטרלנו את הלחץ הכלכלי, את הפחד מהידבקות, את הבלבול השלטוני…) שליווה את חיינו. היה משהו מרגיע בלא לרוץ אחרי: עבודה, מפגשים עם חברים, סידורים, קניות. אהבתי את ההתכנסות פנימה. את הזמן שהתפנה לריצות, ללימודים, לקריאה, למשפחה, לסדרות שכל כך רציתי לראות. אהבתי מאד את הריצות במתחם ממש מעבר לשדרה בה אני מעבירה את הסדנאות. בטווח של 100 מטר (כמעט) מצאנו פיתרון מעולה!​

זהו מתחם מהמם מלא בציורי גרפיטי, שהפך למגרש חניה שהיה כמעט ריק בימי הקורונה. היקף המתחם הוא כ-500 מטר. באחת הריצות הקפתי אותו 20 פעמים, והגעתי ל-10.5 קמ. משהו בריצה המונוטונית במתחם הסגור, פתח לי את הלב, קירב את התנועה והתודעה שלי אחת לשניה, חיזק בי את ההתבוננות פנימה תוך כדי ריצה, והפך את הריצה למרכז של תרגול פנימי. אהבתי את תחושת המסוגלות, כאשר בהתמדה ובנחישות שמתי רגל אחת לפני השניה. למשך שעה וכמה דקות רק הייתי נוכחת בתנועה. כמעט. כי בכל סיבוב גם חיפשתי ציור חדש, צבע, כיתוב.

IMG_7178  IMG_7180

היה קשה להחליט איזו תמונה להעלות כי הכל שם כל כך יפה… 

תכננתי לרוץ במתחם גם חצי מרתון. לצערי, וזה כבר עניין לפוסט בפני עצמו, באחת מריצות האינטרוולים שרצתי במתחם נקעתי את הרגל: כאב מצמית שרק מי שחווה נקע יכול להבין, חבישת גבס, קביים, התכנסות פנימה עוד יותר. לקח לי כמעט ארבעה שבועות לחזור לרוץ. בליווי הדר גיטלין הפיזיוטרפיסטית המדהימה שלי, עם מעט תרגילים ועם הנחיה אחת ברורה: ״שהכאב ינחה אותך״, חזרתי בהדרגה לרוץ.

וכששאלו אותי איך זה שבריצה השניה אחרי הפציעה, פחות מארבעה שבועות אחריה, רצתי כבר 12 ק״מ – עניתי ש״אין על Chi Running״. זו לגמרי ההדרגה שהשיטה מאפשרת. הקפדתי ועדיין מקפידה על מנוחה של כמה ימים בין ריצה לריצה. אפשר לומר ששוב גיליתי ש-Chi Running היא כלי מעולה.

אתם, כמו תמיד מוזמנים לסדנאות.

כאן תמצאו פרטים על סדנת הבסיס שנערכת בדרך כלל אחת לחודש. יש שינויים בימי קורונה… 😉

 

להזמנת הסדנה נא ליצור קשר דרך הטופס או בטלפון, 052-2226224